sobota, 20 marca 2010

Mój pokój przed rewolucją

Dziś na szybko. Postanowiłam że zacznę od pokazania mojego pokoju. Tadaammm...

*












Zapraszam również na wycieczkę:


**

Jak widać to pomieszczenie potrzebuje wielu zmian. Mam mnóstwo pomysłów ale żadnej konkretnej myśli przewodniej. Myślę że z czasem coś się wyklaruje ;)

--------------------------------------------------------------------------------

* Różowa ściana własnego wykonania ( przy drobnej pomocy mego mężczyzny, białej farby, różowego barwnika, nitki i internetowej inspiracji). Jeśli chcesz wiedzieć więcej napisz ;)
** Zdjęcie w antyramie - to ja gdy miałam niespełna 5 lat. Czarno-białą fotkę(skserowałam równocześnie powiększając) włożyłam w antyramę. W ten sposób można wyczarować naprawdę bardzo fajne obrazki, bardzo niskim kosztem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz